Freitag, 31. Mai 2013

Vaxhid Xhelili

Vaxhid Xhelili u lind më 9 mars 1960 në fshatin Lluçan të Bujanocit. Shkollën fillore e kreu në Lluçan ndërsa të mesmen në Bujanoc. Studioi Gjuhë dhe Letërsi shqipe në Prishtinë. Në Universitetin e Friburgut studioi Punën dhe Politikën sociale.Me poezi filloi të merrej në bankat e shkollës fillore. Botoi në shumë gazeta dhe revista që botoheshin në Kosovë. Punimet e tij u përkthyen në gjuhën serbokroate, gjermane dhe angleze.
Librin e pare me poezi „ Malli për Etlevën“ e botoi më 1995.
Të dytin „ Pasqyra e mërzisë“ më 1997.
Librin e parë ia botoi në gjuhën gjermane shtëpia botuese Limat Verlag në Zürich.
Ne vitin 2012 e botoi «  Mbuloje me shikim Henen »¨Vaxhid Xhelili eshte fitues i disa çmimeve ! Është përfshirë në disa antologji.
Jeton dhe vepron në Zvicër.




1. KOMANDANT GUEVARA

 Liria ne mes kembeve te grave eshte e madhe
Kush nuk pyet per moshe dhe gjini
Liria kepute maja te cicave ne banakun e birres
Krejt per qef
Liria i mban veshet e shurdher
Nuk guxon te degjohet as klithje, as renkim
Liria ne tavoline fle ne maje plumbi
Komandant
Krijohen stoqe monedhash
Per hatrin e jeremise naive te kalkulatoreve robotik
Ne liri varfanjakeve u lejohet zhveshja shpirterore
shitja e mishit nen drita neonesh
Ne liri shtrirja e dores konsiderohet akt ligjor
Perplasja e nje centi para ndonje invalidi te luftes
Te bene hero te dites ne historine gojore te qytetit
Reklama per barazisne konsiderohet si deshtim sistemi
Guero
Komandante
Ta ndezim nga nje cigare bashke
Dhe te shkoje ne mes kembeve te grave liria



2. Tungjatjeta William Shakespeare

E pashe William
Perjashta ishte si engjell i perlotur
Ishte pak si lule e bukur kur shihet nga larg
Per dramen time ishte shpurushje shpirti
Ngado qe te ecje digjeshe
I thash pallat i palles
Me syza dhe hiram te zi e futa gjithandej nga ishte futur naten
Haram ia bera diten renjes se ziles ne fushe ylberi
Ia lidha nyje ne qafe ulurimen e ushtruar njemije here para pasqyres
Se pari e bleva nje shishe vere
Nje paqet me prezervativ te kalibrit te gurit te latuar
Pastaj e çova ne dhome gjumi historine njerezore
Poet e maskarenje te rimes
I lashe ta thejne qafen me budallalleqe intime
Une e bera time
A po e kupton ku dua te dale ti mik i vjeter
Dhe me kaq nuk perfundoi asgje William
Diçka filloi te endej si hije si trishtim neper shi
Diçka si shtrengim pas perdeve te lagura nga malli
Diçka shkrepi si rrufe tejpertej qiellit te llogarive bankare
Gota cope e therrmi u be mbi kalldermin e vizioneve te parajses
Une jam njeri si te gjithe te tjeret Villiam
Si te gjithe te tjeret peshty shaj thej çartem pasi te me jete futur thika pas shpine
E rroki malin dhe qaje si femije deri sa te ngopem
Nuk me duhet atdheu gjuha flamuri as kjo cope bote e dredhuar
Ne boshtin e djallit
Kam nevoje per pak drite dashuri dhe nje fjale pa plumba
Kam nevoje per pak drite
Per pak drite kam nevoje
Pa rrena
Kam nevoje per dashuri



3. NDESHKIMI

 Ajo ishte diell i humbur menjehere pas agimit
Diell nate u be kur gjumi im ngrihej ne frigorifer kohe
U ringjall hovshem per t`i dhene fjales sime kuptim te menduar mire
Me nje te puthur zjarri
I dha leje detit te vdekur te shkumoje jetueshem brigjeve te harrimit
Secilen ore te humbur ne burgun e keshtjelles pa drita
Ma vizatoi para syve me lapsin e saj steril
Sapo i kerkova leje te flisja ne heshtje me yjet
Befas i mbylli me trup hyrje daljet e shpirtit mbi uren e besimit



4. LETER E BARDHE

 Per shkaqe sigurie
I kam fshire te gjithe emrat e personazheve
Ngjarja e pashkruar nen leter eshte e vertete
Zjarri qe ndizet mbi akull
Nuk guxon kurresesi te behet publik per spektatoret e arenes se gjumit
Bota le te ngrohet edhe pak
Duke vrapuar pas hiçit
Neper tunele numrash askush nuk ka nevoje per duartrokitje
Per shkaqe sigurie
Vrapoj kembezbathur neper shi
E gjuaj ndonje guralec malli mbi dritare kujtimesh
Pastaj dridhem duke pare vallezimin e bukurise ireale brigjeve te heshtjes
Nuk them asgje me shume
Per shkaqe sigurie
Dashuroj



5. MEDITIM

 Duke e krehur pamjen reale
Ne pasqyren e kohes
Behem bojaxhi jete
Peme te zhveshura mbuluar nga bora
I mbeshtjelle me lekuren time te ngrohte
Ne fushen e shpirtit
Provoj te behem lojtar pa hile
Rrugeve te ngrira
Behem llampe drite
Fitil hapi mbi ure behem
Per kalimin e kesaj nate nentokesore
Pertej rrethit te unazes


6. KOSOVA DHE LUGINA E PRESHEVES

Une nuk mund te beja me shume Lugina ime
Isha i vetem dhe duar thate
Pasi qe e kisha shtrydhe deri ne piken e fundit biografine per harten e kombit
Mbeta rruges me njerez
Dhe pastaj
Filloi lufta e trete boterore
Prishtina e hodhi e para bomben e mallkimit mbi Luginen e Presheves
E hodhi edhe Tirana
Nga piramida u dha alarmi
Te mos shihet
Te mos degjohet
Kosovaret e ftohur u ftohen ne frigorifer gjeosatrategjik per ruajtje substance
Qendruan me elegance te pathyshme
Para lutjes se dores qe i mbajti gjalle
Une nuk mund te beja me shume Lugina ime
Eca vetem rruges se jetes
Duke kaluar rrugen e urise
U ngjita majeve me te larta te alpeve te dashurise per ty
Dhe pastaj
Filloi lufta e trete boterore
Prishtina e hodhi e para bomben e injorimit mbi Lugine
E hodhi edhe Tirana
Kosovaret nje nga nje u futen ne kurse moderne per trajtim perceptimi
Pas çdo detonimi lokal
U zgerdhyen si lavire duke pertypur çamçakezin patriotik made in Belgrad
Ne kor e mesuan alfabetin e darjes
Presheva eshte serbi
Buajanoci eshte serbi
Medvegja nuk egziston
Kosova ka nevoje te futet ne tregun e shitjes
Dhe te shitet
U thirre nga piramida
Une nuk mund te beja me shume Lugina ime
Ate qe do te duhej ta jepja per ty
Moti e kam falur per Kosoven
Me fal o Zot
Nese kam mekatuar


7. PRISHJA E ORES

Zvogelohej nga nje centimeter ne ore profesori
Duke i bere mesimit terapi ne banken e pare
E thithte thelle aromen e trendafilave te sapoçelura
Ne dore te nje vajze te turperuar nga bukuria
Ne pushimin e gjate
Dikush dilte per dere
Dikush hidhej perjshta neper dritare xhelozie
Ne ekranin e nje vrime te vogel
Beheshim spektatore emocional
Pas renjes se ziles se shfrenimit
Vazhdohej sikur te mos kishte ndodhur asgje

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen