Montag, 17. Juni 2013

Albert Pepkolaj

Albert Pepkolaj  ka lindur në Kthellë Epër Mirditë në 1980,familja e tij e varfër dhe e persekutuar nga sistemi komunist në vitin 1988 shpërngulet nga Kthella e Epër dhe kalon me banim në Përlat Qendër Mirditë.Ai dhe familja e tij jetuan deri në 1997 në Përlat Qendër dhe për të shmangur problemet tokësore me pronarët e rinj të saj në ardhjen e demokracisë,shpërngulen në Rrashbull Durrës.Ai vazhd...oi studimin e mesëm në Shkozet Durrës deri në përfundim të tij. Problemet finaciare dhe nevojat e jetës e detyrojnë të emigrojë jashtë vendit në drejtim të Greqisë. Pamundësia për të ndjekur arsimin e lartë,dhe vështirësitë e shumta në jetë,nuk e ndaluan atë të ndjekë pasionin e tij që nga adoleshenca, poezinë e krijimtarinë. Mbas dhjetë vitesh në emigrim në vitin 2009 arrin të botojë librin e tij të parë me poezi, titulluar “Kështu lindi vjeshta”.
 
 
Albert PEPKOLAJ
 
LINDJA E VJESHTËS

Në pemën shekullore
ishte një gjethe.
Gjatë gjithë kohës
fishkëllente
nga përkëdhelja
e erës lozonjare.

Të tjera gjethe
xheloze u bënë
dhe e këputën.
E diellit
i mungoi muzika,
e era s`kishte
kë të përkëdhelte.

Si për t`u hakmarrë
dielli i thau
të gjelbrat gjethe,
e era furishëm fryu,
të gjitha i këputi.

Kështu lindi vjeshta.
 
 
 
SHËTITJA

Heu si ushtoi amfiteatri
nga buzëqeshja jote Teutë,
gjithë Durrësi ktheu kokën
me habi na panë.

Ç’do malësori që
me mbretëreshën shoqnohet?!

Ti qeshe më shumë
krahun më hodhe n’qafë,
“Pa mal s’ka fushë”-më the,
me hare duke më mbushë. 



BOSHLLËKU

Më sygjeruan një pallat,
që dhoma kishte plot.

Në një ditë se shihje dot,
se dhoma kishte të pamat.

Fillova atë të eksploroj,
nga dhoma në dhomë të shkoj.

Më mbytën dhomat boshe,
dhe pse,i dola nga qoshja në qoshe.

1 Kommentar:

  1. Faleminderit për atë që bëre për mua { Dr. Ellen}! Burri im ndaloi së plotësuari dokumentet e divorcit pasi të kontaktova që të më ndihmoje të ndaloja divorcin me burrin tim dhe tani gjërat po shkojnë shumë më mirë. Siç the i gjithë procesi i divorcit është anuluar dhe gruaja e keqe që po shkakton problemin në martesën time ka lënë burrin tim dhe tani jemi të lumtur së bashku. Nëse po e shihni këtë dëshmi dhe keni probleme në marrëdhënien tuaj, martesën ose ndonjë problem tjetër. , ju mund ta dërgoni atë në: ( ellenspellcaster@gmail.com ) ose WhatsApp saj ( +234907481619 ).

    Ai specializohet në magjitë e mëposhtme:

    * Duajini Spells
    * Flet martesa
    * MAGIKI I PARË
    * Folje të mira
    * Foljet e shëndetit
    * Spells Seksual ATTRACTION
    * MAGIKA E KRYESORE
    * Kazino Cave
    * Merrni masat e mallrave
    * Foljet e mbrojtjes
    * Lottery magji
    * Flet LUKKY
    * Folje të mirë

    AntwortenLöschen